من اینجوری شکستم🥲❤️‍🩹

من اینجوری شکستم🥲❤️‍🩹
دیدگاه ها (۰)

کی حال اون کسی که داشت نگاشون میکرد و درک میکنه؟❤️‍🩹⁉️

چه حسی رو هیچ وقت فراموش نمیکنی؟❤️‍🩹⁉️

کدوم؟زندگی یا مرگ؟❤️‍🩹

خیلی حس مزخرفیه:)⁉️

مگه نمیبینی شکستم ؟ ...

" مگه نمی‌بینی شکستم؟ "

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط