سریال خوبی بود ولی بعضی جاها این جوری بودم که :

سریال خوبی بود ولی بعضی جاها این جوری بودم که :
ها چی شد الان ! چی به چیه ؟ کی به کیه ؟
دیدگاه ها (۰)

کسی که با این انیمه بزرگ شده بچه گی عالی داشته💛

بانو♡☆

😭

Form idoll : ریل نیم : جئون ساچینیک نیم : ساچی رول : ...

کسی میدونه این چیه یا کیه؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط