عشق با ما کردی اما زندگی با دیگری

عشق با ما کردی اما زندگی با دیگری
تا به حالا نوبت ما بود و حالا دیگری؟...😄❤️‍🩹
دیدگاه ها (۱)

نابود کردی کسیو که با تمام وجود میخاستتت😄❤️‍🩹

خودش‌که‌نه اَمایادش‌وَفاداراست🖤❗️

دنیا مثل چرخ وفلکه...."ذاتت بد خرابه...🥀😄

فقد دورم شلوغ میشه....❤️‍🩹

یه شبهه

یه جمله واسه کسی که دوسش داری بنویس

ئەگەر ژیانێکی دیکەم هەبێت دڵم دەوێت لای‌لایەی کوردی بم. 🌿🤍 ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط