زیاد مردم اما برای کمی زندگی کردن در کنار تو❤️‍🩹

زیاد مردم اما برای کمی زندگی کردن در کنار تو❤️‍🩹
دیدگاه ها (۰)

نمی‌دونم منو تو الان چی هستیم، ولی دلم برای اون چیزی که بودی...

اینجا بد تاریکه🥀

اره تو که نمیدونی چی تو این قلب بی صاحب میگذره:)

pov:

در کنار تو

تو تنها چاره ام بودی برای زندگی کردن....

من با تو زندگی کردن و تو این زندگی میخام:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط