ارمی نیستی اگع اصکی نری خیلیا واقعا لیاقت ارمی بودنو ندار

ارمی نیستی اگع اصکی نری خیلیا واقعا لیاقت ارمی بودنو ندارن اگه ارمی واقعی هستی باید اصکی بری
#JungkookWeLoveYou
دیدگاه ها (۲)

فقط جیمین و جین😅😅

فقط خنده های آخر شوگا😅

فقط فیسش بعد از زدن همشون خیلی خوبع😅فقط آخرشش😅

نشون میدادی چی میشد پسرم؟حالا رنگشو بگو خو😅

اصکی اجباری اگه آرمی واقعا هستی لطفا پستش کن

واقعا چرا اهنگارو اینقدر خوب حفظ میشیم؟؟؟لایک یادت نره اگه ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط