ستاره عزیزم
ستاره عزیزم
از وقتی میشناسمت بیشتر از دو سال میگذره و حدود ۸ ۹ ماه هم میشد که صمیمی تر شدیم ولی تو توی این مدت فقط ثابت کردی که چقدر آدم اشتباهی رو وارد زندگیم کردم
من و النا بارها گفتیم اشکال نداره حالت خوب نیست درست میشی بهت فرصت دادیم درکت کردیم کنارت موندیم ولی تو هر بار بیشتر از قبل ناامیدمون کردی
پشت سر من حرف زدی و چرت و پرت گفتی انگار نه انگار که من همون آدمی بودم که توی خیلی از مواقع هواتو داشت و بهت احترام میذاشت
راستش الان که به گذشته نگاه میکنم بیشتر از اینکه از حرفات ناراحت باشم از خودم ناراحتم که انقدر بهت فرصت دادم و فکر کردم ارزشش رو داری
تو با حرفایی که پشت سر من زدی شخصیت خودتو نشون دادی نه شخصیت منو چون آدمی که از پشت حرف میزنه جرئت روبه رو شدن با حقیقت رو نداره
من دیگه نه اعتمادی بهت دارم نه احترامی برات قائل میشم و نه حتی دلیلی میبینم که بخوام اسم دوستی روی رابطه ای که با تو داشتم بذارم
از همه جا بلاکت کردم و فقط اینجا رو گذاشتم که اینو بخونی و بفهمی بعضی آدما رو انقدر میرنجونی که حتی دیگه ازت متنفر هم نمیشن چون براشون کاملا بی اهمیت میشی
تو برای من تموم شدی پس بعد از خوندن این پیام لطفا گورتو گم کن و دیگه هیچ وقت نه اسمی از من بیار نه تلاشی برای برگشتن بکن چون بعضی درها فقط یک بار بسته میشن و تو با دستای خودت این در رو برای همیشه بستی
گورتو گم کن و از زندگی من گمشو بیرون
از وقتی میشناسمت بیشتر از دو سال میگذره و حدود ۸ ۹ ماه هم میشد که صمیمی تر شدیم ولی تو توی این مدت فقط ثابت کردی که چقدر آدم اشتباهی رو وارد زندگیم کردم
من و النا بارها گفتیم اشکال نداره حالت خوب نیست درست میشی بهت فرصت دادیم درکت کردیم کنارت موندیم ولی تو هر بار بیشتر از قبل ناامیدمون کردی
پشت سر من حرف زدی و چرت و پرت گفتی انگار نه انگار که من همون آدمی بودم که توی خیلی از مواقع هواتو داشت و بهت احترام میذاشت
راستش الان که به گذشته نگاه میکنم بیشتر از اینکه از حرفات ناراحت باشم از خودم ناراحتم که انقدر بهت فرصت دادم و فکر کردم ارزشش رو داری
تو با حرفایی که پشت سر من زدی شخصیت خودتو نشون دادی نه شخصیت منو چون آدمی که از پشت حرف میزنه جرئت روبه رو شدن با حقیقت رو نداره
من دیگه نه اعتمادی بهت دارم نه احترامی برات قائل میشم و نه حتی دلیلی میبینم که بخوام اسم دوستی روی رابطه ای که با تو داشتم بذارم
از همه جا بلاکت کردم و فقط اینجا رو گذاشتم که اینو بخونی و بفهمی بعضی آدما رو انقدر میرنجونی که حتی دیگه ازت متنفر هم نمیشن چون براشون کاملا بی اهمیت میشی
تو برای من تموم شدی پس بعد از خوندن این پیام لطفا گورتو گم کن و دیگه هیچ وقت نه اسمی از من بیار نه تلاشی برای برگشتن بکن چون بعضی درها فقط یک بار بسته میشن و تو با دستای خودت این در رو برای همیشه بستی
گورتو گم کن و از زندگی من گمشو بیرون
- ۳۵۸
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط