سخنگوی ارتش:
سخنگوی ارتش:
🎬 در طول جنگ ۴۰ روزه تجهیزات پیشرفتهتری ساختیم
🔰 امیر سرتیپ اکرمینیا:
در روزهای پایانی جنگ از پهپادهای جدیدی استفاده کردیم که مراحل تحقیقاتیشان از گذشته شروع شده بود و توانستیم آنها را در دل جنگ عملیاتی کنیم.
همچنین موشکهای بهینهشدهای در سطح نیروهای مسلح، هم ارتش و هم سپاه، با کیفیت بالاتر بهکار گرفته شد.
#ارتش_قهرمان_جمهوری_اسلامی_ایران #ارتش_فدای_ملت_ملت_فدای_ارتش #ارتشی_و_سپاهی_قدرتمند_و_دلاور
🎬 در طول جنگ ۴۰ روزه تجهیزات پیشرفتهتری ساختیم
🔰 امیر سرتیپ اکرمینیا:
در روزهای پایانی جنگ از پهپادهای جدیدی استفاده کردیم که مراحل تحقیقاتیشان از گذشته شروع شده بود و توانستیم آنها را در دل جنگ عملیاتی کنیم.
همچنین موشکهای بهینهشدهای در سطح نیروهای مسلح، هم ارتش و هم سپاه، با کیفیت بالاتر بهکار گرفته شد.
#ارتش_قهرمان_جمهوری_اسلامی_ایران #ارتش_فدای_ملت_ملت_فدای_ارتش #ارتشی_و_سپاهی_قدرتمند_و_دلاور
- ۳۵۷
- ۰۷ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط