و محراب مسجد در حسرت نماز دیگری از علی ماند ۰

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
حالا که علی علی ست بر لب
ما را به علی ببخش یا رب ۰
دیدگاه ها (۱)

:... استجابت های دعا ها تون پر تکرار ...:

: :.. سلام ما به نام نازنین علی ..: :

::.. یا رب دعا ی خسته دلان مستجاب کن ..::

امشب دعا کنیم برای دلها ی شکسته و برای طاقت های کم شده ۰

در این دریا ی طوفانی خدا با ما ست می دانی

::..«..« سلام بر بزرگی نام حسین »..»..::

بسم الله الرحمن الرحیمسلام دوستیا ارحم الراحمین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط