حالا دلیلشو فهنیدی؟

حالا دلیلشو فهنیدی؟
دیدگاه ها (۰)

حس خیلی بدیه نه مثل از دادن مادر و پدره نه عزیزات و نه عضوی ...

واقعا نمیدونم.....اما اصلا حالم خوب نیست امیدوارم روز تولدم ...

me🚬🪦🪽

وقتی رفتم یاد این حرفم بیوفتید🪦🚬

بچه ها اگه دلیلشو میدونید بگید

.نمیکِشَم‌مِنَتِ‌بودَن‌کَسیو؛‌‌💔🤙🏻'

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط