پنجرهدنداشگلی

بچه ها بیاید باهم این آهنگ رو ترجمه کنیم
دیدگاه ها (۱۳)

فقط منم که جوگیر نمیشم?

بچه ها امباپه قلی(ممد قلی امباپه ای) یا امباپه پشه ای رول بع...

فونت مناسب برای بیو دارید?

بریم باهم یه چارت دیگه رو بررسی کنیمترجمه بای خودم نظرتون و...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط