اگه توام مثل من چشات یه جای ديگه رو داشت نگا می‌کرد سلام

اگه توام مثل من چشات یه جای ديگه رو داشت نگا می‌کرد سلام 🖐️
دیدگاه ها (۱۰)

مرتیکه آنقدر با قلبم بازی نکن

نامجونی بهترین لیدر و حامی پسراست

ویش ویش موهای تنم سیخ شد

ولی این آهنگ رپ لاین واس خودش خداس

عشقی که یه طرفه شروع شدپارت اول لیا توانا داشتن قدم میزدن تو...

یه روزی تو چشات نگاه می کنم بهت میگم ...!

به خدا اگه من به جای اون مردم بودم می رفتم ، چرا نباید کنسرت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط