انگاری قلب شکستم سهم این دنیا نبود :)

دیدگاه ها (۰)

اینو فقط پسرا درک میکنن :)

mehrab ( alveda )

ای کاش :)

دیگه نمیشه دیدش :)

نهایتا سهم همه از مال دنیا یک لا کفن

/تو نهایت عشقی/ نهایت دوست داشتن/ و در لابه لای این بی نهایت...

به وقت حرم...در امنیت حریم توتمام آرامش دنیا سهم من است💚

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط