لبخند زدن پولی نیست..

بیچاره زندگی بدی داشت ولی همیشه لبخند رو لبش بود و با همه دوست بود
سریال در دور دست ها بهار سبز است
دیدگاه ها (۲)

چرا زبان اشاره همه جا هست نباید منو یاد اون صحنه مینداخت🥲🥺

ولی تو آدم خوبی مهربونی هستی🥲🩷

فقط یک شخصیت بود نمیتونی از خود واقعیش متنفر باشی!🎀🩷

داره اشکم در میاد عااااااا🥲

حرف های بقیه برات مهم نباشه خوش باش و در لحظه زندگی کنمعرفی ...

فوررررری :

🤩🤩🤩🤩🤩🤩سبز می پوشی که بهار باشدنیستی که پاییز...لبخند می زنی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط