وقتی میگم جیمین فقط ی موچیه :

وقتی میگم جیمین فقط ی موچیه :
دیدگاه ها (۰)

رفیق لاشی 🤌🏻😂😑

وقتی میگم مانکن فقط جیمین::

هرکاری هم کنه بازم شبیه موچیه🍡🎀

وقتی جیمین ادای گریه ی اعضا رو درمیاره 🤣😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط