بازم دم غیرتِ محسن آزادی گرم که امثال همتی رو شست گذاشت ک

بازم دم غیرتِ محسن آزادی گرم که امثال همتی رو شست گذاشت کنار.

پ.ن : نمیدونم چرا برخی مسئولین ما اینقدر نایس شدن و یادشون رفته که طرف مقابل قاتل امام شهیدمونه .
خیییییییلی جلوی خودمو گرفتم مودب باشم.
دیدگاه ها (۰)

جانِ عباس است حسین ..🥲❤️‍🩹

ان شاءالله تاسوعا پیش عباسم ¹³³:)

ذلت؟حتی اگر لازم با خاک می‌خوریم اما زیر بار این حقارت نمی‌ر...

تنها شهیدی که بدون خداحافظی رفتــ... 🥀

تک پارتی.. اشتباه.. بخش دوم

مهرو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط