بخند نزار بفهمه نبودنش چقد درد داره😅💔

بخند نزار بفهمه نبودنش چقد درد داره😅💔
دیدگاه ها (۱۳)

روزگار با بخت بد ما لالایی چرا؟! 🥀🖤

حالمو این روزا هیشکی نمیفهمه🥀🖤

هعییییی🥀🖤

وقتت که بشه نمیگه پیری یا جوون پولداری یا فقیر😔🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط