و تو نفهمیدی....

و تو نفهمیدی....
دیدگاه ها (۱)

ایگ نکنین 🤌

عذاب وجدان تموم نشدنیــــــــــــــــ🥲

بهتر بود میخوابیدی🥲

فقط من اینجوریم؟ چرا لایک نمیکنین واقعا برام سواله میدونی با...

نفهمیدی که تو برای من با همهْ مردا فرق داری!؟(؛🩵#SevdiğimSen...

ولی مامان تو نفهمیدی چقدر شبا قبل از اینکه بخوابم گریه کردم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط