میدونستم اقلا خوبی ((: 💔

میدونستم اقلا خوبی ((: 💔
دیدگاه ها (۰)

اسمت ک میاد تو خودت شعریو اهنگ منی 🙂💜🟪

همونایی ک بزرگ کردم 🤌🏻شدن برام شر 🤏🏻

قشنگ شد ؟ ادیت خودمع ؟! نظر بدید از ۱تا ۱۰

همین زندگی پوچست (: 🖤

میدونستم دلت می‌زنه خوبی زیاد...💔🚶

بله بله 👍 ☆ اصکی اجازه بگیر ☆{♡} {☆} {♡} {☆} {♡} {☆} {♡} {☆}...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط