برای اینکه درک کنی من چیا کشیدم تو زندگیم، زندگیت زیادی گ

برای اینکه درک کنی من چیا کشیدم تو زندگیم، زندگیت زیادی گوگولیه💅🏻✨
دیدگاه ها (۳)

آره دیگه عزیزم😔🤝🏻✨

این آهنگ😔🤌🏻

واقعا خوشحالم مامانم بهم گفت نه🎀✨

منم این کرمو دارم کاملا یوری رو درک میکنم🙂🤝🏻

میدونین.....محتوای زیادی ندارم بزارم....و دوست هم ندارم اونق...

حالم خوب نیست کسی درک میکنه؟نهدوسم داری؟ آره زندگیم = خیان...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط