چرا غم میخوری

دیدگاه ها (۰)

از+خودم+۵

به چیز های زود گذر دنیا دلنبند

چرا فشار میخوری ها؟ و من پیجم خصوصیه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط