محمدعلیزاده

همه تنهاییم الکی دورمون شلوغه توقع دارن‌ طرفشون پذیرش هربرخوردی داشته باشه بعدخودشون هرآتیشی میخوان میسوزونن دنیا بپکی که خیلی خستم
دیدگاه ها (۲)

آهنگ آن شرلی باموهای قرمز

مادرم رفتیوآدمکاروجاگذاشتی

این روز ها خیلی میبینم آدمایی که ادعای انقلابی گری و مذهبی ب...

صبح بخیرر💚🧡ببخشید قرار بود ده تا ایده ی سناریو بهتون بدم ولی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط