۱۳ روز دیگه تا باز شدن مدارس و بدبختی ما😂😭

۱۳ روز دیگه تا باز شدن مدارس و بدبختی ما😂😭
دیدگاه ها (۴)

از یک تا ده به قیافت نمره بده

داداش یا آبجی داری؟

تو زندگیت کی از همه با ارزش تره

دقیقا من دومی ام😂خب توچی؟

باز خوبه بین این همه بدبختی ایدل جذابی داریم😂🤍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط