چه ماهی هستی ؟

چه ماهی هستی ؟
من اذر 🍁🍂💫
قشنگ ترین ماه 💙🤍
دیدگاه ها (۴)

وااای عاشق استایل اولیه شدممممم

+چرا انقد خودتو میگری ؟شخصیت مورد علاقم تو بچگیم :

آقا یعنی چی چرا دارین با خاطرات ما بازی میکنین😑😑🙁

واقعا تفاوتو احساس کردم😑

متولد هر ماه قشنگه اما...متولد چه ماهی هستی؟

متولد چه ماهی هستی؟گوشی ماه تولدتون چیه؟تو کامنتا بگین خودم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط