هرچقد حرفا قشنگ باشه و دلچسب ولي

هرچقد حرفا قشنگ باشه و دلچسب ولي
عمل يه جور ديگه ميچسبه
دیدگاه ها (۴)

من برا تو يه آدم ديگه ام...اگه تو زندگيت فقط يه نفر لياقت شن...

پچه ها براي اولين بار سناريو نوشتم

‍ شكسپيرميگه:اگه يه روزی فرزندی داشته باشم، بيشتر از هر اسبا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط