به به سرنوشتم کلا سینگل به گوریه عب نداره وازم بهتره

به به سرنوشتم کلا سینگل به گوریه عب نداره وازم بهتره
دیدگاه ها (۵)

امیدوارم

اوخودا بچمو میخوان بدزدن

باهاشون زیاد بیرون نمیرم ولی همینن😂✨فرزندانم هستن عب نداره🍻

اگر همچین دختری/پسری با این مشخصاتی

واسه اونایی که گریه نمیکننمیخواستم بگم حاجی دمت گرم که انقدر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط