با گوشت خوردن فقط به بدن خودت آسیب میزنی هموطن

با گوشت خوردن فقط به بدن خودت آسیب میزنی هموطن
دیدگاه ها (۲)

ایران من

همه ما مسافریم با هم مهربون باشیم

واقعانم همین طورع👍

باورتون میشه یه زمانی حق فارسی صحبت کردن نداشتیم

#سناریو وقتی حالت بده و به خودت اسیب زدی:نامجون:تو چیکار کرد...

سوال پست:با خودت حرف میزنی؟جواب خودم:اره خیلی

مادر نصیحتم میکرد میگفت : اگه فلان قصابی گوشت ارزون بفروشه ،...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط