حرفی نیست

حرفی نیست
دیدگاه ها (۰)

تابستون واقعا کوتاههه اما درس و مدرسه آنقدر بلنده که نگم عید...

اولش نمی‌دونستم آهنگه چی میگه بعد فهمیدم

این حس وقتی میفهمی گذاشت روت کراشش یه لول دیگست

ما که از اونا بدترین ولی خب بازم حرف حرف خودمونه 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

حرفی نیست....

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌...

... حرفی نیست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط