انگاری رفت و مرد برام پریشب.!

انگاری رفت و مرد برام پریشب.!



















....
دیدگاه ها (۱۶)

تو هیچی نمیدونی.......

دیگه برام مهم نیست ، هیچ احساس خاصی ندارم چون همشون رو دفن ک...

حق با آرتا بود!....

وضعیت پریشب در تجمعات😁

منتشر شده از پریشب✨🙂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط