این من، من سابق نیست...

این من، من سابق نیست...
دیدگاه ها (۱)

موافقید؟😂من که صد درصد موافقم 😂🤷🏻‍♀️

حسم نسبت به رشتم....🥲مسکن قلبم..🥹🫀

با همه حرف زدم به همه رفیقام پیام دادم ولی هیچ کس هیچکدوم نف...

در عالم بی وفا کسی خرم نیستشادی و نشاط در بنی آدم نیستآنکس ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط