شده دلتنگ شوی ، چاره نَیابی جُز اشک؟

شده دلتنگ شوی ، چاره نَیابی جُز اشک؟
من به این چاره یِ بیچاره دُچارم هر شب...💛🌺
دیدگاه ها (۱)

💔🖤

مجبور بودیم....

من باختم....

.شده دلتنگ شوی چاره نیابی جز اشک؟من به این چاره ی بیچاره دچا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط