اصول دیکتاتوری برای تو پزشکیان، تو اگرصداقت داری، فقط دار

اصول دیکتاتوری برای تو پزشکیان، تو اگرصداقت داری، فقط داری برای دشمنان منافقان کارچاق میکنی و برای پیشبرد اهداف اونها دم از صداقت میزنی، اینهمه دم از صداقت زدن و خود پسندی، وانتقادپذیر نبودن ورگ گردل با کردن در برابر حرف حق، بیانگر نفاق توست آقای پرزیدنت پزشکیان، اگر صادق وراست و بودی، تو بازی های کثیفت، برای مذاکره کردن نظرات رهبر رو میگنجاندی، اگرصداقت داشتی میگفتی رهبرت خاتمی و روحانیه نه این که همش برای خراب کاری ها وخیانت هاتون همش به دروغ میگید همه چیز با رهبری هماهنگ، تا بندازید گردن رهبرعزیزمون، علی الاصول دست شما منافقان برای ملت بیدار رو شده، علی الاصول شما که صداقت دارید، ظریف و روحانی خائن رو چرا آزاد گذاشتی،؟ چرا آقای نبویان عزیز که حقیقت رو گفت دستور قضایی براش صادر کردید؟ مگه طرفدار حق و عدالت نیستی؟ چرا صداوسیما رو تهدید کردی که حقایق رو به مردم نگه؟ و هزاران چرای دیگر... هرکس که دائم شعار حقیقت می‌دهد ولی در عمل داره به سود منافع ظریف روحانی، خاتمی و میرحسین وووو منافقان وفتنه گران عمل میکنه، خوده خوده خوده منافقه
دیدگاه ها (۰)

نظر باخودتون

با حرف های امروز پرزیدنت پزشکیان، اگر تا الان جنگ قطعی بود، ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط