مامانم : دیشب ساعت دو با کی حرف میزدی ؟
مامانم : دیشب ساعت دو با کی حرف میزدی ؟
من : خودم
مامانم : هاااان ؟؟؟
من : خودم
مامانم : هاااان ؟؟؟
- ۶.۲k
- ۱۴ اسفند ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط