وقتی بحث از دلبری های تهکوک میشه 🙂🙃

وقتی بحث از دلبری های تهکوک میشه 🙂🙃
دیدگاه ها (۱)

یا خدا چه آبرو ریزی بشه 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️😂😂

من که نفهمیدم چیشد ؟! هر کی فهمید تو کامنت بگه بقیه هم بفهمن...

زیبایی ببینید 💫💜

فقط آخرش 🤣🤣🤣🤣 مث پنگوئن راه میره 😂😂🤣🤣🤣

بماند به یادگار ایام از 13 روز از سومین ماه سال 1405 ( سه شنبه)

فقط وقتی بحث این مانهوا میشه:>>name:{Rose and Champagne🍾🌹

وقتی بحث اعتماد میشه باید از جیمین و هوپی یاد گرفت:😌

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط