فدای تو بشم من...✨♥️
که اینقدر میخوامت، که عمرا یه تار موت رو به کسی بدم عشق دل خودمی آخه (: 💜💜♥️
دیدگاه ها (۰)

من هوا را بی نفسهای "تو" حاشا می کنمتار و پود عشق را در "تو"...

اگر خوندی کارایی که گفتم رو توی کامنت ها بنویس نزدی هم

بک بدیم زیبارو؟ تا ۸ با فول/ بی فولایگ؟فدای یه تار موت

همیشه میگن یه چیزی میخوای راحت بگو هدف منم از این پست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط