اره من ترسناکم

اره من ترسناکم
که چی......؟
دیدگاه ها (۲)

چه داستان اشنایی نه!!

چون....

چون کنارت حسی رو تجربه کردم که نمیدونستم وجود داره*اما حاضرم...

ولی پیانو.....

علی تونم

اره خالی ام از همه چی...

اره همه چی گرونه ارزون ترین راه همینه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط