rahamooosavi 66268553

دیدگاه ها (۰)

هی کاشکی یکی بیاد تا حرف دلو بفهمه بدون چی تو دل ما هست

فقط اینو بهت میگم خدا لعنتت کنه که انقدر لاشی بودی

گنگ فقط خودت و بس!

به این سناریو نیازمندم :)

یا جدّآ یا محمدآ 😭😭😭😭💔😭😭افتاده بین قتله گاه😭😭😭😭😭😭#اَلــسَّــ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط