ما عاشق گوشی نیستیم

ما عاشق گوشی نیستیم
ما عاشق آدم های توشیم
دیدگاه ها (۰)

فقط آخرش🤣🤣

خوبه تو فهمیدی به بعضی ها هر چی میگی نمیره تو اون مخ بی صاحا...

تو بهترین دوستمیخود تو❤

دلم کباب شد😥😥

خوب دیمن فراموش نکنیم

من ادم آرومیم بازی نکن با روحیم اصن عاشق فاصله بین امتحانامو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط