خودشون. میدون کیان

خودشون. میدون کیان
ببخشید هم زیادن هم حالم اوکی نیست
حال ندارم تکشون خودشون میدونه دیگ نه🙂💔
دیدگاه ها (۴)

برای رفیقام🙂💔

منم عاشقتونم 🥺💜

حالم خوب نیست اصلا میرم استراحت کنم😔

اینو دوست داشتم مرسی این قد هوس بهمون هست

چند تا پست .....ببخشید حال ندارم رمان پارت بدم ....حال ندارم...

♡قشنگام من دلم برای یونتان تنگ شده و خودم حالم خوب نیست...بب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط