دلت بگیره وتنهایی شب

دلت بگیره وتنهایی شب
دیدگاه ها (۰)

نام خدا حس خوب آرامش #ویسگون#ماهک

من تو را نفرین نکردم این دعاست این دقیقا شرح حال ما دوتاست

سفر کار تامنوداری غم نخور خودم حلش میکنم

چرا باید جا بگیره وقتی تموم شب مال خودشه❤️

میدونستی هر شب میری خیابون برمیگردی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط