آدماجا میماننددر راهآهن در فرودگاه در خیاباندر خاطرات

اینجا ساخته شده برای کسایی که عاشق طبیعت ، آرامش ، موزیک و هنر هستند
بهمون بپوینید🌱✨️🎀
"اقیانوس‌قرمز:
#طبیعت
#سبز
#اتاق
#وایب_خوب
#جنگل‌
#گلوریا‌
#اقیانوس_قرمز
دیدگاه ها (۰)

خودم اوتاکو نیستم ولی تقدیم به دوستداران انیمه چنل

- و شاخههای روحم از تاریکی به سوی نور گریختند!

یه آهنگ بی کلام مخصوص خودتون...

دوست دارین اینجوری آهنگ بزارم براتون

زمان به مرور ، همه چیز رو عوض میکنه..اینجا ساخته شده برای عا...

سلام خوشگلای خالهعام دوست دارم این چیزی که ميگمو درک کنیدو ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط