ما دیونه ایم اره از پس هر ادم دیونه هر کاری بر میاد جو جو

دیدگاه ها (۰)

هی

😎🖤

یکی که مسخر می‌کنه به خودت بگو من دیونم به کسی چی هاا

بگو✨

جنگ بین ادم خواران و‌کودک ازاران اپستین است با سربازان حقیق...

وای این حس ای که الکی میاد سراغ ادم انگار ته قلب ادم رو خالی...

کلیپ غمگین برای من و برای بعضیا ....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط