بچه هایی که شیپ میکنن بسه پسرها خیلی ناراحتن

بچه هایی که شیپ میکنن بسه پسرها خیلی ناراحتن
دیدگاه ها (۱)

حق (:

حق ):

من همیشه با خانواده ام دعوام یه چند بار مامانم بهم گفت اگه ب...

واقعا فقد تو دلیل لبخندمی

کارت جدید رونالدو🙈وحشتناکهبچه هایی ک بازی میکنن گرفتیدش؟

چهار نفر پیدا کردم عاشقشونم خیلی باحالن

آدما دو جور ناراحتن یا غم دارنیا خیلی غم دارن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط