یه فالومون نشه؟

بچه ها سم براتون آوردم حال کنید .
راستی بچه ها من برای اولین بارم بود که داشتم یه ادیتی میزدم که صدا ، تصویر و متن رو یکی میکردم خلاصه ببخشید 🦋✨️💙
بچه ها راستی یکم ویسگونم به مشکل خورده و یکم دیر میتونم پست بزارم ببخشید.
دیدگاه ها (۹)

ممد افشار باشه ؟😉🫠

🦋✨️💪🏻

بچه هاا همینطوری بیاین از خاطرات عجیبی که از خواباتون دارین ...

New oc

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط