جیهان گفته بود از"ازدست دادن"خیلی میترسه...فقط نگرانی چشماش😭

دیدگاه ها (۰)

من آن شهردورم...جوریکه انگاربراغم آلبوراهاخونده شده..

من هستمممممم...😭قشنگترین دیالوگ این قسمت...

جیهان چقدرررمحکممم زددد؛دلممم خنک شد🤣🤣🤣#کتک‌خور‌آلبوراها

خیر؛جیهان‌ناراحت‌میشه

جیهان مهربونم 🥺🫠💙#شهر_دور

و یکبار دیگه جیهان ترس ازدست دادنو حس می‌کنه😭💔خونواده مظلومم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط