منم میخام برم ژاپن نامه بنویسم بزارممممم😭😭😭

منم میخام برم ژاپن نامه بنویسم بزارممممم😭😭😭
دیدگاه ها (۲)

بچه ها فقط 10 تای دیگهههه فالوم کنین تا بشیم 300 تایی😢🙂

یه دونه دیگههههه😢😢🥺

تمام خاطره هاشون جلو چشمم رد شد🥺😭💔

یه اهنگی نمیتونه حال یه نفر رو توصیف کنه.. _مطمئنی؟!

اوم منم برم رمان بنویسم؟

عاقا نت ک رف 💔منم حوصلم سر رفته میخام سناریو بنویسم هرچی شما...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط