از شکنجه هم بد تر بود.

از شکنجه هم بد تر بود.
دیدگاه ها (۲)

همیشه همینه:))

ولی کاش اونی که خودم میخواستم آرزوش کنم منو آرزو کرده بود:))

الان ناراحتم و دلم میخواد برم تو بغل بهترین رفیقم ولی هم اون...

یه ذره بچست شت.ولی حق گفت:))

مهدی غیوران ، زندانی سیاسی زمان شاه ، از تجربه ی خود از شکنج...

موقیت: مکانی(شکنجه گاه) به نام مدرسه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط