تو هی نباشی بهترع ....💔♠🧿📿

تو هی نباشی بهترع ....💔♠🧿📿



#متین_غم
دیدگاه ها (۱)

جانم حسین ..♥♥♥🧿#متین_غم

دیوانتم حسین...🥺🥺🖤🖤🖤#من_فدای_حسین#متین_غم

فک میکنیم خبریه ...💔💔🧿#متین_غم

دقیقا این طوریه...💔🚫♠😅#متین_غم

ولی به نظر من جسیکا بهترع 💤

تو نباشی زِنده بودنم با مُردنم نداره فرق...

پاک شده بود *ویسگون عزیز تو هی پاک کن من هی میزارم *

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط