..................

دیدگاه ها (۰)

یخ زدم .......#کلیپ #کلیپ_غمگین #غمگین #غم #تنهایی

تنها جایی که نزدیک بود اشکم در بیاد😞😓...:(#کلیپ_غمگین #غمگین...

ته این قصه لهم.......#کلیپ #کلیپ_غمگین #غمگین #غم #تنهایی

...........:(#کلیپ #کلیپ_غمگین #غمگین #غم #تنهایی

...................#کلیپ #کلیپ_غمگین #غمگین #غم #تنهایی

.........#کلیپ_غمگین #کلیپ #غمگین #غم #تنهایی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط