حرف از مدرسه که بشه من یه گوشت مرده می شم

کیا می خوان با این انرژی برن مدرسه😂😂
دیدگاه ها (۲)

چقدر برای این دوتا برادر گریه کردم

فالو =فالو

ترکیبی

کیا پارت می خوان

دهه شصتیا فلسفشون خیلی عجیبه و خاصهشما می تونید با چند مدلشو...

حرف تمام دانش اموزان شب جمعه چون فردا یعنی شنبه باید برن مدر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط