عجییه آدما همه کار میکنن کسی کاریشون نداره انوقت ما برای

عجییه آدما همه کار میکنن کسی کاریشون نداره انوقت ما برای امامان گریه میکنیم میگویند حرام است
دیدگاه ها (۴)

تورا باغیر مبینم صدایم در نمی آید 💔🙂#عاشقانه #شخصی

#حسین #عاشقانه

به عقاید همدیگر احترام بگذاریم هیچی نمیشهبخدا تهش چیزی نیست

🚩 کار رو تمام میکنیم..... ▪️نشستن و کاری نکردن حرام. #خیابون

ما مرده ایم و برای خود گریه میکنیم شهیدان زنده اند

اثبات کار کردن پین‌بات برای کسایی که فکر میکنن کار نمیکنه☝☝

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط